En vecka kvar till boksläpp

20160401_123451

Den 8 april släpps min och Stefan Swärds bok Jesus var också flykting på XP Media! Det är inget aprilskämt. 🙂 Jag har redan fått ett ex på posten och är väldigt nöjd med vad vi lyckats knåda fram.

Den 6 april åker jag till Borås och presenterar boken i Pingskyrkan. På boksläppsdagen 8 april håller vi en presskonferens i Folkungakyrkan i Stockholm klockan 11. Söndagen 10 april talar jag om att Jesus var flykting i min församling Uppsala Mosaik, 12 april talar jag på Maranata i Bromma, och 20 april har vi stor releasefest i Korskyrkan Uppsala tillsammans med Simon Ådahl. 23 april medverkar jag på Erikshjälpens Ung Fadder-gala i Huskvarna angående boken.

Om du vill bjuda in mig till något mer ställe, slå mig bara en pling!

En kommentar

  1. Sedan kommer uppföljaren ”Jesus var inte en politiker.”

    Med underrubriken ”Fastän många hela tiden försökte göra honom till en sådan”

    Lite lång undertitel kanske?

    Gilla

Vad tänker du?